Hål i väggen

Som en av er uppmärksamma blogg-besökare påpekade idag var det ett tag sen jag uppdaterade, men om man läser RIKTIGT noga vet man ju att det är en tämligen sporadisk blogg jag bedriver. Misströsta icke, när något av vikt händer ska ni få veta. (Fast kanske lite senare....).

Nu har han i alla fall kommit, han som vi alla väntat på. Nej inte tomten, snickarn. I eftermiddags stod han här, redo att sätta igång! Han snickrade raskt ett hål i väggen och sen var det kväll....
Nja, hålet är ännu inte genomgående, och han lovade att återkomma imorgon och avsluta jobbet, så när jag återvänder hem efter arbetet i morgon räknar jag med att provöppna dörren och premiärgå nya entren.

Så här ser det ut just nu:
435652-7

Resten av veckan lär gå åt till att försöka demontera och återanvända yttertrappan, fast jag är än så länge ganska skeptisk. Watch this space!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0