Lägesrapport 14/5

Ledsen att det dröjt, jag har varit gräsänkling nästan en vecka vilket hämmat blogglusten en smula.
Takpannorna har äntligen kommit, men de visade sig vara i en helt annan kulör än vårt befintliga som vi ju av ren snålhet tänkt behålla delar av. Så nu är vi i valet och kvalet om huruvida vi ska köpa mera tegel av den "nya" färgen, eller försöka byta mot något annat. Tid och pengar kostar det.

Undertiden har rörmokarna byggt en blänkande staty i hallen:
435652-37


dessutom har elektrikerna dragit en massa ledningar kors och tvärs, och snickarna har byggt väggar och satt gips.

Köket:
435652-36

Övervåningen:
435652-38

Taket har isolerats, och så har vi börjat måla lite panel också.


Kommentarer
Postat av: Kusin Karin

Hej på er i vasebo skogen!
Hade inte en aning om att ni höll på att bygga ut....det verkar ju ha pågått en tid ser jag efter att ha läst lite på bloggen....jaja är man lite bakom så är man. Jag är väl för insnöad på mitt...haha. Får väl ta o titta in på en fika när det är klart..kanske blir till sommaren?! Många kramar till er alla! // Karin

2008-05-17 @ 17:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0